Fremgang hos Cad-Q; firmaet flytter til nye flotte lokaler i Horsens

Cad-Q har siden 2007 haft domicil på Marsalle i Horsens syd. Med tiden er firmaet vokset støt, og er nu ved at sprænge rammerne i det der engang var store forhold. Derfor flytter Cad-Q nu til større og mere tidsvarende lokaler på Gotlandsvej 24, ligeledes i Horsens.

Nye lyse kursuslokaler og flot kantine

’Et af de lokaler, vi allermest glæder os til at tage i brug, er vores kursuslokaler’, siger Nis Weibel, der er direktør i firmaet.’ Her bliver højt til loftet, og god plads i lyse lokaler. Vi tilbyder kurser med fuld forplejning, og vi glæder os til at vise kantinen frem til de første kursister allerede i slutningen af januar’.

Gotlandsvej er også tæt på motorvejen, så man som gæst hurtigere kan komme til og fra virksomheden.

Åbent hus d. 29. april kl. 14

Cad-Q åbner dørene til reception og åbent hus tirsdag d. 29.04. Firmaet ser frem til at se både kunder og forretningsforbindelser til en hyggelig netværkseftermiddag. Nærmere agenda for eftermiddagen kan hentes på virksomhedens hjemmeside www.cad-q.dk i løbet af februar måned.

Firmaets nye adresse pr. 24.01.14 er

Cad Quality A/S
Gotlandsvej 24
8700 Horsens

info@cad-q.dk

Fax og tlf. numre er de samme som hidtil, og kan findes på www.cad-q.dk

Klik her hvis du er interesseret i kursus

• Uddannelse

• autocad kurser
  • revit kurser
  • inventor kurser
  • autodesk
  • plm
  • digital prototyping
  • maskinkonstruktion
  • byggeri og arkitektur

Cad Quality A/S, i daglig tale Cad-Q, er den førende leverandør af model- og tegningsrelateret IT i Norden.

Som certificeret partner og forhandler hos en række førende IT udbydere, arbejder vi med implementering af software, uddannelse, support og IT-understøttelse af CAD-relaterede systemer til byggeri, ejendomsforvaltning og industrisektoren.
Vores løsninger er baseret på CAD-systemer og internt udviklede supplerende systemer til digital tegning-relaterede oplysninger.

Vores områder er bygning / infrastruktur, ejendomsadministration og industri.

Takket være vores erfaring og bredde, kan vi altid præsentere helhedsløsninger baseret på dine udfordringer

Cad-Q er certificeret Autodesk Gold Partner. Se vore øvrige certificeringer her

Malene Lyngesen Grønne