Circle of Colors er en ny pusleserie fra Ravensburger, hvor motiverne er designet af udvalgte kunstnere fra forskellige lande og kulturer.

Puslespil i farverige cirkler - Ravensburger Circle of Colors - Forårsmotiver

Circle of Colors er en ny puslespilsserie fra Ravensburger, som skaber en god stemning. De farverige illustrationer på disse puslespil er designet af udvalgte kunstnere fra forskellige lande og kulturer.

500 brikker samles i en cirkel. Motiverne er skabt af internationale kunstnere og afspejler deres unikke stil. Fælles for motiverne er deres fortolkning af mad, som afspejles i deres individuelle kunstneriske stil. Brik for brik og farve for farve bliver det en særlig afslappende og energigivende aktivitet at gå i gang med at lægge disse puslespil. Hvert puslespil fortæller en hel historie med sans for detaljerne og indbyder til afslapning og drømme i et væld af farver.

Og når de er færdige, er de runde puslespil, med en diameter på 52 centimeter, et flot blikfang på væggene i dit hjem. Circle of Colors-puslespillene er virkelig iøjnefaldende.

"Donuts" af Liv Wan, UK; håndtegnet stil (art#10217336)

Liv Wan er oprindeligt fra Taiwan og bor nu i Storbritannien. Hun arbejdede professionelt som kok, men skiftede senere karriere og blev illustrator og arbejdede i et finurligt og farverigt univers. Hun elsker alt, hvad der har med mad at gøre. Hendes 126 farverige gourmet-donut-puslespil er inspireret af hendes passion for verdens gastronomi.

Liv Wan er designer og illustrator med base i det vestlige London, og hun elsker at skabe alle former for illustreret design med masser af farver og sjov. Hun kan lide at opmuntre folk med sine illustrationer og håber at kunne bringe glæde gennem sine illustrationer og designs.

Mange af hendes illustrationer er baseret på mad. Liv har været i stand til at kombinere sin store viden om mad med sine illustrationer.

"Pizza" af Enya Todd, UK; akvarelkunstner (art# 10217347)

Enya Todd er en akvarelkunstner fra Storbritannien med en baggrund i grafisk design. Hendes værker er primært skabt i akvarel og blæk, med et udtryksfuldt og følelsesmæssigt præg. Hendes fokus på detaljer gør hvert billede realistisk, hvilket er vigtigt, når man illustrerer indviklede, teksturerede fødevarer.

"Sød" er den bedste måde at beskrive Enya Todds illustrationer på. Hendes bløde penselstrøg og blide farvepalette fanger de lette finesser perfekt, og de tillokkende detaljer giver dig fornemmelse af at du næsten kan smage det, der er på billedet.

Enya arbejder primært med akvarel og blæk - to fleksible medier med en udtryksfuld, følelsesladet fornemmelse. Hendes palette er moderne, og overflademønstre er noget, hun lægger stor vægt på.

"Rainbow Cake" af Inna Markova, Ukraine, akvarelkunstner (art# 10217349)

Inna Markova er en ukrainsk kunstner fra Kharkiv. Hendes foretrukne metoder til at skabe kunst er akvarel og digital kunst. Inna elsker at tegne farverige desserter, dyr og blomster. Dette regnbuepuslespil blev skabt i den smukke lille by Yaremche midt i Karpaterne i Ukraine.

"Poke Bowl" af Amara Strand, Canada, akvarelkunstner

Amara Strand er en akvarelkunstner og illustrator fra Canada. Hendes største passion er at skabe kulinarisk kunst fra hele verden. Hun har brugt livlige og glade farver til at designe dette smukke puslespil med en poke bowl. Det indeholder smukke stykker laks, skiver af avocado, spiselige blomster og mange andre farverige fødevarer.

Hendes mål er at række ud til mennesker, der er afskåret fra byen og naturen. Hun mener, at historier bag kunst forbinder mennesker og deler deres minder. Gennem sin kunst er hendes mål at inspirere andre til at værne om det miljø, de lever i og til at skabe glæde og positiv energi, hvor de er.

"Ice Cream" af Anna Galitskaya, Tyskland, digital teknologi

Er en tysk illustrator, der bor i Bayern. Hendes glade digitale kunst er inspireret af farver, naturen og de små ting i hverdagen.

Farver, humor, følelser og usædvanlige detaljer er vigtige elementer i hendes stil. Hun kan lide at tegne naturen, dyr og følelsesmæssige karakterer. De digitale illustrationer føles som regel som om, de er tegnet med traditionelle materialer. Anna går gennem livet med åbne øjne på jagt efter inspirerende idéer.

"Candies" af Laura C Moyer, USA, digital teknologi

Laura C. Moyer er freelance grafisk designer og illustrator fra Pennsylvania. Farve og tekstur er hendes yndlingsingredienser. Hendes puslespil med slik-tema er inspireret af hendes børn, som er store fans af alle slags slik og elsker farverige og sjove verdener.

Efter at have taget eksamen i grafisk design fra Philadelphia University og nogle år som fuldtidsansat designer fik hun sit andet barn og blev hjemmegående mor. Laura brugte disse stille øjeblikke til at udforske sin passion for illustration og har siden ladet denne passion vise vejen.

Pressekontakt Nordic Brand Manager for Disney Lorcana BRIO Nordic Sales LinkedIn