Nyheder hos Olsson Møbler

Nyheder hos Olsson Møbler

Olsson Møbler tilbyder rentefri- finansiering af deres produkter

Hos Olsson Møbler kan du få rentefri- finansiering når du køber et produkt hos dem. Der er tale om en lukrativ rentefri finansiering på op til 30 måneder. I samarbejde med Resurs Bank har Olsson Møbler nu gjort det muligt for alle at få tilgang til de lækre produkter de udbyder. Om det er et 10 måneders, 20 måneders eller 30 måneders rentefrit lån du søger, så er det muligt gennem Olsson Møbler at opnå dette.

De produkter Olsson Møbler udbyder er high- end produkter og i forbindelse med deres kvalitet er prisen naturligvis i samme ende. Det kan være mere ansvarligt at sprede sine investeringer ud over en længere periode, og det kan du altså nu med rentefri- finansiering.

Send en ansøgning

Det eneste du skal gøre for at få svar på om du kan opnå den rentefrie finansieringsmulighed, er at udfylde en ansøgning og så får du svar inden for 24 timer. Det er super nemt og alle kan kvit og frit ansøge.

Hvis du har nogle spørgsmål til finansieringen er det muligt for dig at ringe direkte til Resurs Bank på deres telefon 39 13 16 80.

Y stole

Y- stolen er designet af Hans J. Wegner til Carl Hansen og Søn. Produktionen startede i 1950.

Det er den allerførste model Hans Wegner producerede og stolen som gjorde ham verdenskendt. Stolen kaldes Whishbone chair på engelsk og er utroligt populær og tidsløs. Hos Olsson Møbler kan du købe stolen i mange forskellige trætyper og i præcis det look der matcher din smag.

For at producerer stolen kræver det over 100 forskellige produktionstiltag. Det er en ikonisk stol og de fleste processer er udført ved håndkræft. Sædet er håndvævet af ca. 120 meter væv.

ErhvervsHjemmesider.dk er et full service webbureau, der hjælper de mindre erhvervsdrivende med at få online success. Dette gør vi ved at skabe moderne og responsive hjemmesider samt webshops og markedsføring.