Pressemeddelelse -

Ny løsning til montering af en tablet - i køkkenet, på badeværelset eller på tur

IFA, september 2013 – På IFA 2013 præsenterer Vogel’s forskellige RingO® monteringssystemer til tablets, der er designet til at gøre en tablet endnu lettere at bruge. Forbrugerne finder hele tiden på nye måder, de ønsker at bruge deres tablet på. Med Vogel's produkter bliver det let at montere sin tablet lige der, hvor man skal bruge den... i bilen, i køkkenet eller i badeværelset.

Hos Vogel’s er medarbejderne også vilde med deres tablets, og de har brugt tid og kræfter på at udvikle et monteringssystem til tablets, som alle nu kan få glæde af, og som er let at bruge. Med systemet kan børnene se deres yndlingsfilm på bagsædet i bilen og stadig have hænderne fri. Gourmetkokken kan slå en opskrift op i køkkenet, uden at være bange for at spilde på tabletten. Man kan endda se sin yndlings tv-serie i badekarret eller lytte til musik i badeværelset. Mulighederne er uendelige.

Tablet Flex Mount – den ekstra hånd

Tablets er den helt ideelle virtuelle kogebog. De kan indeholde alle opskrifterne, og kokken kan se en trin-for-trin video, mens maden tilberedes. Men man kommer let til at spilde på tabletten, når den ligger på køkkenbordet. Med RingO Flex-systemet kan tabletten let sættes op på væggen, på et skab eller andre praktiske steder i køkkenet, hvor den er i sikker afstand fra madlavningen. Tablet Flex Mount leveres med en Holder og en Flex Mount-enhed. Den største fordel ved systemet er enkeltheden. Holderen kan klipses på bagsiden af tabletten, som derefter sikkert kan sættes op på RingO Flex Mount-beslaget, der hvor det er monteret.

Tablet Wall Mount – musik og tv "to go"

Måske kan du lide at lytte til musik, når du gør dig klar til at tage på arbejde. Måske kan du lide at se tv eller læse en bog i badekarret. Når du skal bruge din tablet i badekarret, er det helt afgørende at holde den i sikker afstand fra vandet og undgå, at den falder på gulvet. Med et RingO Wall monteringssæt får man en Holder og et Wall Mount-vægbeslag specielt designet til, når du skal bruge din tablet på badeværelset. Wall Mount-beslaget er en lille, elegant knap, der kan monteres på stort set alle overflader. Holderen klipses på tabletten, og tabletten klipses fast på vægbeslaget. Tabletten hænger godt og sikkert uden at være i vejen, og man er klar til at se tv eller benytte sine foretrukne apps. Når den først er monteret, kan tabletten drejes op til 360 grader fra højformat til bredformat og tilbage igen. Den kan låses i en position for at sikre, at den hænger stabilt. Og man trykker ganske enkelt på knappen for at tage tabletten ned igen.

Tablet Car Mount – så kan alle nyde køreturen

En tablet er den perfekte underholdning til små passagerer på bagsædet. Men man kan blive træt af at sidde med den på benene, og man kan være uheldig at tabe den på gulvet. Med Tablet Car Mount er det let at montere sin tablet sikkert i den rigtige vinkel bag på forsædernes nakkestøtte. Bilmonteringssættet omfatter Holder og Car Mount, og det kræver ingen værktøjer at installere produktet. Holderen sættes fast på tabletten, som derefter ganske enkelt klikkes fast på Car Mount-beslaget på nakkestøtten. Nu kan både små og store passagerer spille, se film og bruge apps under køreturen.

RingO systemets dele

RingO systemet omfatter en beskyttende holder til tabletten og en monteringsring, der kan klipses fast på Wall Mount, Flex Mount eller Car Mount beslagene. RingO er designet til at kunne bruges sammen med Apples Smart Cover, så iPad, kamera og betjening altid er godt beskyttede.

Prisbelønnet design

Systemet er i et unikt design, der er blevet rost både af kunder og brancheeksperter. RingO blev tildelt prisen Plus X Award i 2010 og IF DesignAward i 2011, og det er det mest solgte monteringssystem til tablets på verdensplan. Vogel's RingO kan bruges til de mest udbredte typer af tablets, blandt andet iPad 2 (3. og 4. generation) og Galaxy Tab 10.1 (1. og 2. generation).

Om Vogel’s

Fra grundlæggerens personlige jagt på den perfekte løsning har Vogel’s udviklet sig til ekspert og
markedsleder i Europa inden for beslag og monteringssystemer til audio-/videoudstyr.  Vogel’s løsninger har stået for opfindsomhed, kvalitet og pålidelighed i 40 år. Lige siden den hollandske virksomhed udviklede verdens første højttalerbeslag i 1973, har den leveret en stadig strøm af prisbelønnede løsninger, som gør folks liv mere behageligt. I dag designer, udvikler og markedsfører Vogel’smonteringsløsninger til LCD-, plasma- og LED-skærme, audio/video-udstyr og projektorer til forskellige steder i hjemmet. En af de seneste nyheder er denrevolutionerende produktserie THIN, der byder på monteringssystemer til tablets som f.eks. Apple iPad. Læs mere på www.vogels.com.

• Elektronik

• aurora group danmark
  • aurora group danmark a/s
  • vogel's
  • ifa
  • ifa 2013
  • aurora group

Aurora Group markedsfører og distribuerer en række kendte og attraktive mærker inden for tilbehør til forbrugerelektronik i Norden med vægt på kategorier som audio/video, hjemmeelektronik, mobiltelefoni og hvidevarer.

Richo A. Jacobsen Kohl

Pressekontakt Nordic PR & Marketing Manager Nordic Marketing and Public Relations +4553745800