Wiredelta® Laver AI-Assistent, der Bygger Skalerbare Hjemmesider Gratis

Danske webløsningsplatform, Wiredelta, har udviklet en kunstig intelligens (AI) assistent, som kan bygge gratis og skalerbare hjemmesider med adskillige muligheder for personalisering, og kræver ingen teknisk erfaring.

Wiredelta er en teknisk hub for verdens digitale entreprenører og innovatører. Med mere end 4,5 års erfaring i at bygge skræddersyede web- og mobilløsninger, er en AI-assistent blevet videreudviklet fra Googles algoritmer til at bygge skræddersyede hjemmesider døgnet rundt uden menneskelig indblanding!

Den Digitale Industri er Fragtmenteret og Uigennemskuelig

I dag er det at bygge en hjemmeside en ren hovedpine med digitale bureauer, freelance portaler og gør-det-selv portaler som Wix, Weebly og Squarspace, der alle kæmper for din opmærksomhed. Der findes mange problemer, som kan koges ned til en meget uigennemskuelig industri, hvor udgifter og det færdige produkt ikke er indlysende når der bestilles en hjemmeside som privatperson eller virksomhed.

Konsolidering af Industrien Gennem Transparens - Ingen Udviklingsevner Påkrævet!

I Wiredelta er alt vi nogensinde har bygget været i open source frameworks, hvilket er teknisk krævende og svært for folk at bruge der ikke programmerer. Derfor har Wiredelta bygget en nem process for at opbygge og skræddersy hjemmesider, der er bygget i WordPress, Joomla, Drupal, Magento, Prestashop, ReactJS eller AngularJS, uden nogle programmeringsevner til at lave sin helt egen hjemmeside.

Nøglen for Wiredelta er at producere hjemmesider i open source frameworks, da de giver en overlegen mængde muligheder for skræddersyning, alt sammen gratis. Det største open source framework er WordPress, der tilbyder mere end 4000 design skabeloner og næsten 50.000 plugin moduler, gratis. Til sammenligning tilbyder Wix og Squarespace 100-500 temaer og plugins, og der betales et månedligt abonnement. Mulighederne for skræddersyning i open source er endeløse, og tillader virksomheder ikke blot at få det præcise setup de ønsker helt gratis, men også evnen til at ændre undervejs, enten med hjælp fra udviklere eller en Wiredelta’s assistent.

AI-Assistent Klar til at Guide Dig 24/7

Wiredelta ændrer måden hvorpå der bygges hjemmesider radikalt ved at lancere en AI-assistent, der kan kan hjælpe kunder med at fremstille, bygge og ændre deres hjemmesider. Vores udviklere har trænet et AI til at løse komplekse opgaver. Det er ligesom kørelærere, der underviser en ny bilist i at køre bil, blot indenfor web- og mobiludvikling! Hvis AI assistenten ikke ved med sikkerhed hvordan opgaven skal løses, kalder den på Wiredelta’s in-house menneskelige udviklere til at hjælpe, således at assistenten selv kan løse opgaven fremover.

Den kunstige intelligens og open source revolutionen sker allerede, så tilmeld dig til vores demo her og se fremtiden for webudvikling, i dag!

---------------

Omkring Wiredelta

Wiredelta blev stiftet i 2012, med målet om at skabe en teknisk hub for idéskabere og innovatører. Siden starten har Wiredeltas mission været at “transformere ideer til bundsolide produkter”, og har til dato udviklet mere end 200 skræddersyede hjemmesider og apps for højvækstvirksomheder. I løbet af denne tid har udviklere i Indien, Danmark, Frankrig, Columbia og Indonesien bygget tonsvis af features der ligger til grund for vores AI og resterende platform. For at lære mere om Wiredeltas historie, besøg https://wiredelta.com/press eller

Mark Dencker, CEO i Wiredelta: mark.dencker@wiredelta.com og +45 20 88 84 34

Yderligere Information

Website: https://wiredelta.com/press

E-mail: contact@wiredelta.com

Adresse: Frederikssundsvej 62 Baghuset, 2400 København NV, Denmark

• Data, Telecom, IT

• wordpress
  • wiredelta
  • web development
  • web design
  • open source
  • mobile development
  • ecommerce
  • artificial intelligence

In 2010, Thibaut Delarbre and Mark Dencker set out to create a product company called Designing Opportunities aiming to connect designers, manufacturers and clients on a single web-based platform. In spite of positive feedbacks from early users, the project was short-lived when the two entrepreneurs didn’t have the budget to finance the application development. A rather common problem in the startup world! They decided to solve that pain and created Wiredelta® in 2012.

Mark Dencker

Press contact Co-founder