Vrålåk på 40 ton till ledande boendemässa

Vrålåk på 40 ton till ledande boendemässa

I höst intar ett 40 ton tungt showroom på hjul mässan Hem, villa & bostadsrätt. Det är GROHE, Europas största leverantör av sanitetsprodukter, som kör in sin 17 meter långa trailer i mässhallen där Nordens största mötesplats för bostadsrätts- och villaägare arrangeras.

GROHE är Europas största och världens ledande envarumärkestillverkare och leverantör av sanitetsprodukter. Deras trailer som är 17 meter lång, tre meter hög och 40 ton tung innehåller ett showroom på hjul som erbjuder inspiration, kunskap och rådgivning inom kök och badrum med ett heltäckande sortiment av blandare.

– Vi vill dela med oss av våra innovativa och designade köks- och badrumslösningar och ge besökarna en unik vattenupplevelse. Hem, villa & bostadsrätt är den självklara mötesplatsen för oss att visa upp våra produkter för den som vill ha något alldeles extra och kvalitetssäkert till sitt hem, berättar Caroline Holmgren, Marketing Manager på GROHE Sverige.

Hem, villa & bostadsrätt utökar sitt område inom kök och badrum i Stockholm och Göteborg, och erbjuder tillsammans med GROHE en unik badrums- och köksupplevelse. I trailern kan man testa de senaste innovationerna som kolsyrekranen GROHE Blue Home, som ger kolsyrat vatten direkt ur kranen, samt vattensäkerhetssystemet SENSE som varnar för vattenläckor i hemmet. GROHE produkter genomsyras av exklusiv design och passar perfekt till den designintresserade eller den som vill ha något unikt för att lyfta sitt badrum eller kök.

För mer information kontakta:
Göran Ekberg, projektchef Hem, villa & bostadsrätt
goran.ekberg@stockholmsmassan.se, 08-749 43 06

Caroline Holmgren, Marketing Manager GROHE Sverige
caroline.holmgren@grohe.com, +46 (0)70-266 26 14

Hem, villa & bostadsrätt är Nordens största boendemässa med produkter för hela hemmet. En komplett mötesplats för dig som ska renovera, bygga om eller vill ha ny inspiration.

GROHE AG är Europas största och världens ledande envarumärkestillverkare och leverantör av sanitetsprodukter.