Stayhard.se tar emot pris av Prisjakt för Årets Specialkategori 2013.

Prisjakt delar varje år ut priser till Årets Nätbutik. I år tar Stayhard emot priset för Årets Specialkategori vilket inkluderar produktområden så som kläder, hygienartiklar, smink och linser. Priset utses av Prisjakts medlemmar och priset avspeglar till stor del företagets kundnöjdhet och servicegrad.

”Att erbjuda bäst kundservice har alltid stått högt upp på agendan hos oss. Därför känns det fantastiskt kul få ta emot detta pris, och såklart extra betydelsefullt eftersom det är kunderna som röstat fram vinnaren.”, säger Joakim Naumburg, VD & ägare.

Årets Specialkategori är en kategori som vuxit ordentligt i popularitet den senaste tiden. Livsstil & skönhet täcker en rad områden som kläder, smink, hygienartiklar och linser.

Omröstningen skedde i 2 steg, och inleddes med att Prisjakts alla medlemmar nominerade sina favoritbutiker till utnämningen ”Årets Nätbutik 2013”. De 10 butiker med flest nomineringar gick sedan vidare till omröstning nummer 2 där vinnarna av tävlingens olika kategorier utseddes.

Vinnande nomineringen i Årets Specialkategori 2013: Livsstil & skönhet:
”Stayhard har satsat hårt på mode för män sedan starten och de män (säkert en del kvinnor också) som handlat där är uppenbarligen mycket nöjda med vad företaget levererar. Resan från ett garage till en butik med kunder från hela världen talar sitt tydliga språk.”

”Vi får ofta positiva reaktioner från kunder gällande våra snabba leveranser och vår uppskattade kundservice. Det är något vi fokuserar mycket på och visar sig även i våra kundundersökningar. Vi ska göra allt vi kan för att fortsätta göra dem nöjda och överträffa deras förväntningar.”, fortsätter Joakim.

Läs mer om vinnarna här: http://www.prisjakt.nu/nyhet.php?n=294

Prisjakt är en av Sveriges största oberoende informations- och jämförelsetjänster. Företaget grundades 2002 i Ängelholm och jämför över en miljon produkter.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Joakim Naumburg VD
 joakim.naumburg@stayhard.se

• Joakim Naumburg
  • stayhard
  • stayhard.se
  • sveriges ledande modehus för män
  • prisjakt
  • årets specialkategori

Stayhard.se är Sveriges ledande modebutik för män på nätet. Utbudet består av kläder och accessoarer från såväl kända som nya spännande varumärken. Bolaget är helägt av grundaren Joakim Naumburg och har sedan starten 2005 haft en kraftig tillväxt helt utan externt riskkapital. Idag omsätter Stayhard 100 miljoner kronor med trettiotalet anställda och omkring 150 varumärken, varav ett antal egna. Stayhard har webbförsäljning till kunder i 28 länder samt har två fysiska butiker, en flaggskeppsbutik i Göteborg och en lagerbutik i Herrljunga.