Kjell Sundvall i exklusiv intervjufilm i samarbete med SF och SF Anytime.

Jägarna 2 har fram till dagens datum redan setts av ca ½ miljon svenskar! Kjell Sundvall, filmens regissör, är oerhört glad över detta faktum. “Jag vill göra film för hela svenska folket” säger han.

Inför filmens Video on Demand-lansering den 15 december har SF Anytime spelat in en 10 minuter lång intervjufilm där Kjell Sundvall intervjuas av kulturjournalisten Zandra Thuvesson.

Genom att erbjuda både samarbetspartners och kunder extramaterial av den här typen har SF Anytime möjligheten att inspirera och överraska sina kunder med roligt innehåll som inte finns någon annanstans.  Filmen finns även tillgänglig i två kortare format, en på 3 minuter och en på 45 sekunder. Dessa kortare format kommer att användas i marknadsföringen för filmens VoD-release på SF Anytime, framförallt på olika hemsidor samt i sociala medier.

Är du intresserad av att använda dessa kortare filmformat på något vis är du välkommen att höra av dig!

Om Jägarna 2
Det har gått 15 år sedan Erik i all hast tvingades lämna sin polistjänst i Norrland. Nu 15 år senare bor han i Stockholm och har blivit Riksmordkommissionens bästa förhörsledare. Ett brutalt mord tvingar honom att åka upp till sina gamla hemtrakter.

För mer information om intervju filmen, VoD och SF Anytime vänligen kontakta:
Anna Svenson, anna@sfanytime.com alt 0702 68 13 72
Marta Jarzabek Hulthén, marknadschef, marta@sfanytime.com alt 070 585 05 88

SF Anytime är den ledande Video-on-Demand-tjänsten i Norden och Baltikum. Företaget erbjuder konsumenter möjlighet att hyra film på www.sfanytime.com, Smart TV och tablets. Det är även möjligt att hyra SF Anytimes filmer via ledande TV distributörer i regionen. SF Anytime tillhör SF Consumer Entertainment i Bonnier koncernen.