Vinn en resa till Mallorca för hela familjen – bli Sembos nya fotomodeller

Vinn en resa till Mallorca för hela familjen – bli Sembos nya fotomodeller

Vill du och din familj åka till Mallorca i slutet av sommaren? Nu är det dags för Sembo att utse årets fotomodellsfamilj. Resa, boende, hyrbil – allt får ni gratis i cirka 2 veckor!

Frågor & svar:

Vem kan söka:
Alla familjer som har barn i åldrarna 2-12 år. Vi söker en trevlig familj med 2-3 barn där alla i familjen har utstrålning, glimten i ögat och älskar att posera framför kameran. Alla är hjärtligt välkomna att söka.

Så går det till på resan:
Under den första veckan har ni semester, får lite sol på kroppen och njuter av allt Mallorca har att erbjuda. De resterande fem till sju dagarna kommer ett professionellt fototeam till Mallorca för att under några intensiva dagar fotografera er i olika miljöer på ön. Bilderna kommer att användas i Sembos annonser, hemsida och resekataloger.

Detta får ni:

• 10-14 dagars vistelse på Mallorca!

• Flygbiljetter t/r Mallorca.

• Semesterlägenhet på Mallorca under 10-14 dagar.

• Hyrbil under hela vistelsen.

• Sembo bjuder på mat och dryck dagtid under fotodagarna (men inte under de första sju semsterdagarna).

Gör så här:
Kontrollera först att hela familjen har möjlighet att åka under v.35-36 (exakt av- och hemresedatum ej fastställt), 2014. Skriv en motivering till varför just din familj ska bli Sembos fotofamilj. Mejla sedan minst en bild på familjen till tavling@sembo.se.

Sista anmälningsdag är den 5/6.

Familjerna till årets fotografering utses av Sembo och Loppi.se. Vinnarna presenteras på sembo.se och Loppi.se/vinnare i mitten av juni.

§  Tävlingen är gratis att delta i. Tävlande under 18 år måste ha målsmans tillstånd.

§  Tävlingen går ut på att skicka in minst en bild, skriva en motivering och mejla kontaktuppgifter.

§  Vinsten kan inte bytas mot kontanter och eventuell vinstskatt betalas av vinnarna.

§  Vinnarna utses av Sembo och Loppi.se. Medarbetare och deras anhöriga får ej delta i tävlingen. Juryns beslut kan inte överklagas.

§  Vinnarna kommer att kontaktas efter att tävlingen är avslutad och namnen publiceras även på Loppi.se.

§  Genom att delta medger man att Sembo fritt får använda bilderna i sin marknadsföring.

§  Eventuell förmånsskatt på betalas av vinnarna.