Premiär för reseblogg på Reseguiden.se

Reseguiden.se en blogg om allt som rör resor. Bloggen ska vara en hjälp, precis som Reseguiden.se är, till dig som älskar att resa, vill ut och resa men inte bestämt var, när eller bara vill hitta din bästa resa.

Här ska vi få bättre och närmre kontakt med våra besökare. Det är en snabb kanal där vi kan kommunicera direkt. Du kommer att kunna läsa om vad som händer på Reseguiden.se och i världen, tips om aktuella reseerbjudanden och kampanjer, bra-att-veta-saker, tips om resmål, inspiration, gästbloggare och delta i tävlingar.

Tanken med bloggen är också att kunna framhäva våra medlemmar lättare, det finns mängder med fantastiska resefoton, berättelser och diskussioner på sajten. Många av våra medlemmar är väldigt beresta och vi ska låta dem inspirera och berätta om sina resmål via bloggen.

På Reseguiden.se finns sedan tidigare ett aktivt forum där våra medlemmar kan diskutera och hjälpa varandra med resor, lägga upp resefoton, skriva resedagbok och blogga ifrån sina resor.

Hoppas du hänger med i vår blogg!

/Paulina Orell, Social Media Manager på Reseguiden.se

paulina@reseguiden.se