Rapunzel of Sweden lanserar ny hårvårdsserie för blonda hår - Silver.

Rapunzel of Sweden lanserar ny hårvårdsserie för blonda hår

Nu lanserar Rapunzel of Sweden en helt ny hårvårdsserie speciellt framtagen för blonda hår – Silver. Serien verkar neutraliserande på gula toner och gör den varma blonda hårfärgen gradvis kallare. Den är dessutom 100% vegan och passar lika bra till håret som löshåret.

Rapunzels nya silverserie innehåller violetta pigment och björnbärsextrakt som gradvis reducerar gula toner i blonda hår. Serien fungerar på såväl naturligt hår som löshår och ger hårfärgen en kallare ton samtidigt som det också vårdar och bygger upp hårstrået.

Rapunzel silverserie består av schampo och balsam och har en fruktig fräsch doft med basnoter av musk. Hela hårvårdsserien är helt sulfat och parabenfri, innehåller inga animaliska produkter och är tillverkad och producerad i Sverige.

Den nya hårvårdssserien finns till försäljning på rapunzelofsweden.se och i Rapunzel Concept Stores som finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Umeå och Helsingfors. Under december månad finns den också tillgänglig i lyxig presentförpackning.

Rapunzel Silverschampo 250 ml: 149 kr

Rapunzel Silverbalsam 250 ml: 149 kr

Rapunzel Silver – Presentbox (duo-förpackning a´250 ml - kampanjpris december: 250 kr)

För mer information, pressprover eller högupplösta bilder, vänligen kontakta:

VASS PRODUCTIONS | Susanna Sjöberg | susanna@vassproductions.com | 08-796 94 44

RAPUNZEL OF SWEDEN | Eva Fraenkel | eva.fraenkel@rapunzel.com | 070-276 26 20