Vår hemsida bäst enligt test

Kampen om kunder som handlar mat via nätet hårdnar- men MatHem.se är ledande i Sverige. Det är Internetworld.se som har undersökt matbutiker på nätet och gett vår hemsida 9 poäng av 10 möjliga.

-Anledningen till det höga betyget är att det är enkelt och snabbt att handla, vår hemsida har en snygg design som inspirerar och så har vi bra funktioner som underlättar handlandet, säger Mathem.se:s VD Tomas Kull.

”Genomtänkt, välgjort och inspirerande”
Testgruppen hos Internetworld anser att Mathem.se är ett snabbt och smidigt verktyg och att sajten är välgjord och genomtänkt.  Av de tre livsmedelsbutikerna på nätet som har prövats, får Mathem.se högst betyg med motiveringen ”genomtänkt, välgjord och inspirirerande hemsida”.

Utvecklingen fortsätter
Den senaste tidens utveckling av vår hemsida kommer att fortsätta under våren och den nya snabbmatsfunktionen ”Handla direkt” har nu utvecklats ytterligare och blivit ännu smidigare och snabbare. Varje vecka ger även en känd matprofil sina specialrecept som våra kunder enkelt kan klicka hem ingredienserna till.

För mer information, kontakta:
Tomas Kull, VD på  MatHem.se
tomas@mathem.se
www.mathem.se

Sveriges största och smartaste matbutik
Mathem.se är Sverige största och smartaste matbutik på nätet med över 10 000 varor, däribland hundratals ekologiska, glutenfria, laktosfria och mjölkproteinfria varor. Vårt mål är att spara tid åt dig samt ge dig inspiration.