KICKS har Beauty Mania 25-28 november!

KICKS har Beauty Mania 25-28 november!

Nu börjar nedräkningen till jul på allvar! KICKS satsar på Black Friday Weekend och Beauty Mania– fyra dagar fyllda med fantastiska skönhetserbjudanden!

För tredje året i rad sparkar KICKS igång julhandeln med Black Friday. Black Friday är den sista fredagen i november. Tillsammans med Cyber Monday tre dagar senare markerar det starten på julhandeln. Många amerikaner börjar både julpynta och -shoppa på fredagen. Seden har spridit sig till Sverige, där den ökat i betydelse de senaste åren.

Black Friday började som butiksevent och innefattar numera nätbutikerna. KICKS Beauty Mania gäller både i alla butiker och online. Butikerna har öppet som vanligt, men erbjudandena släpps midnatt de aktuella dagarna på kicks.se. Erbjudandena gäller hela dygnet eller så länge lagret räcker. Det är viktigt att vara ute i god tid för att för att få tag i de åtråvärda produkterna!

På fredag den 25 november erbjuder KICKS 25% på alla dofter (dock ej presentaskar). Under lördagen den 26 november är det 20% på alla produkter från bareMinerals. På söndag den 27 november erbjuder KICKS 20% på alla mascaror (dock ej presentaskar). På måndag den 28 november är det 20% på allt från Anastasia.

– Med ett så attraktivt erbjudande och stor valfrihet för kunden att välja hur den vill handla kommer vi kunna möta en stor efterfrågan, säger Gina Azaric, KICKS marknadsdirektör.

Välkommen att höra av dig för mer information. Pressansvarig Hedvig von Mentzer 072-580 25 77 hedvig.von.mentzer@kicks.se