Axess Logistics utökar sin investering i intelligent kamerabevakning

Irisity samarbetar sedan tidigare med Axess Logistics och utökar nu sin leverans med ett ordervärde om c:a 680.000 SEK. Irisitys unika och patenterade algoritmer upptäcker mänsklig aktivitet proaktivt i realtid, vi lämnar alltid fellarmsgaranti.

Axess Logistics är resultatet av en sammanslagning av bolagen Autolink, Motortransport och Skandiatransport. Axess Logistics har en heltäckande infrastruktur och erbjuder en total logistiklösning för importerade bilar på den skandinaviska marknaden.

• Irisity’s videoanalys har visat sin förmåga att upptäcka otillåten aktivetet på långa avstånd. Detta gör säkerhetssystemet till en priseffektiv lösning kommenterar JanOve Foltas, Verksamhetsutvecklare på Axess Logistics.
  • Vi är mycket glada över att utöka arbetet tillsammans med Axess Logitiscs, kommenterar Jonas Andrén, ansvarig projektledare på Irisity.

För ytterligare information:

Jonas Andrén, Projektledare

E-mail: jonas@irisity.com

• Transport

Irisity AB (publ) är ledande inom intelligent kameraövervakning. Med hjälp av proaktivt arbetande och självlärande algoritmer skapar Irisity kameralösningar som är speciellt anpassade för en mängd applikationsområden i samhället såsom skolgårdar, nattlig övervakning av äldre i hemmet och bevakning av olika typer av skyddsområden. Irisity verkar i en turbulent värld där övervakning har genomgått ett skifte från ifrågasatt integritetshot till självklar trygghetsfaktor. Med en offensiv tillväxtstrategi i ett av världens största och snabbast växande branschsegment satsar Irisity på att inom det närmaste året fördubbla sin patentportfölj och expandera internationellt.