Pressinbjudan: Invigning av ny modern gästhamnsservice vid populära Bergs slussar

Onsdagen den 6 juli invigs den nya gästhamnsserviceanläggningen vid Bergs slussar. Göta kanalbolags 21 gästhamnar ingår i kanalavgiften och efter att ha lyssnat på besökarnas önskemål har nu ytterligare ett stort steg tagits för att förbättra servicen för Göta kanals besökare.

Media hälsas välkomna till invigningen enligt följande program:
Tid: Onsdag 6 juli 2011 kl. 10.00.
Plats: Hamnbassängen, Bergs slussar, Berg.
Program
Anders Donlau, VD AB Göta kanalbolag, berättar om den nya gästhamnsservicebyggnaden i Berg och hur bolaget jobbar med att utveckla kvalitet och service för besökarna.
Gästhamnsservicen invigs med kanonsalut. Därefter bjuds på kaffe och invigningstårta. Välkommen! AB Göta kanalbolag

Anders Donlau, VD, AB Göta kanalbolag, tel 0141-20 20 60, anders.donlau@gotakanal.se
Anna Meyer, Marknads- och Informationschef, AB Göta kanalbolag, tel 0141-20 20 57, anna.meyer@gotakanal.se

AB Göta kanalbolag Box 3, 591 21 Motala. Tel 0141 20 20 50, info@gotakanal.se, www.gotakanal.se

Göta kanal är öppen 4/5-30/9 2012.