Pressinbjudan. Göta kanal totalrenoverar kaj och mark i Norsholm – historiskt största renoveringsprojektet

AB Göta kanalbolag inleder en totalrenovering av kaj och mark i Norsholms kanalområde. Arbetet kommer att pågå till april 2013 och är det största enskilda renoveringsprojektet i AB Göta kanalbolags historia.

Media hälsas välkomna till en information om projektet

Tid: Torsdagen den 1 november, kl 10.00
Plats: Norsholm, vid Kapten Bille's Café & Vandrarhem

På plats finns representanter för NCC, som är entreprenör, Anders Donlau, VD, samt Anders Hoff, arbetschef, AB Göta kanalbolag.

Välkommen!

AB Göta kanalbolag

Anders Donlau, VD, AB Göta kanalbolag, tel dir/mobil 0141-20 20 60
anders.donlau@gotakanal.se

Göta kanal är öppen 4/5-30/9 2012.