Delar av personalen på Elite Hotel Savoy – Malmö

Elite Hotel Savoy utsett till ett av Sveriges tre bästa affärshotell

Tidningarna Affärsresenären och Kick Off nominerade 30 anläggningar i Sverige som SSQ Service Award utvärderat under 2016. Resultatet är baserat på över 103 000 mätpunkter som tagits fram för att kunna avgöra vilka anläggningar som varit bäst på service och gästbemötande. Man har genomfört mystery shopping, utvärderat anläggningarnas hemsidor och sammanställt gästomdömen från över 170 olika online-ratingsiter, däribland TripAdvisor, Booking.com samt Expedia.

– Denna utmärkelse är ett gediget bevis på våra medarbetares hårda arbete och konstanta fokus på att ge våra gäster en minnesvärd vistelse fylld av tradition, kvalitet och flärd. Jag är oerhört stolt över att få stå i spetsen för ett så passionerat team, säger Johan Åséll, Hotelldirektör för Elite Hotel Savoy.

För mer information
För mer information, vänligen kontakta Johan Åséll, Hotelldirektör Elite Hotel Savoy, johan.asell@elite.se eller Karin Krook, försäljnings och marknadsdirektör Elite Hotels of Sweden, karin.krook@elite.se