Nyhet: Oumbärliga Braun Multiquick 7 stavmixer

Multiquick 7 stavmixer är Brauns nya oumbärliga köksverktyg ett av de senaste tillskotten i Multiquick familjen. Med en hastighetskontroll, barnlås och Brauns patenterade klockformade Powerbell-skaft tillreds såser, soppor, drinkar och smoothies enkelt - med bara en hand.

Brauns nya stavmixer Multiquick 7 är inte bara snyggt designad utan har även försetts med en unik, smart hastighetsknapp vilket innebär att man med ett och samma grepp kan anpassa och justera hastigheten med ett enkelt tryck. Ju mer du trycker, desto snabbare går det. Tack vare ett ergonomiskt utformat, mjukt handtag och en stor hastighetsknapp är stavmixern enkel att hantera.
För att betrygga sig om barnens säkerhet i köket har stavmixern också ett barnlås som förhindrar felaktig användning.

Efter hundratals kvalitetstester har Braun finslipat handmixerns teknik och kvalitéer för att kunna klara av att blanda, mixa, hacka, mosa och krossa om och om igen. Allt för att underlätta arbetet i köket med framtagandet av nyttiga och goda maträtter.

Handmixern fungerar utmärkt för att tillreda allt från såser, soppor och barnmat till drinkar. Med det patenterade Powerbell-skaftet som är format som en bjällra undviks skvätt och spill samtidigt som de vassa bladen i rostfritt stål garanterar snabba och effektiva resultat. Mixerdelen är av rostfritt stål och tål maskindisk.

För ytterligare information kontakta:

Ulrika Ekelund, Brand Manager Braun, på ulrika.ekelund@delonghigroup.com

Braun producerar elektriska köksprodukter och strykjärn av högsta kvalitet. Sedan starten i Tyskland 1921 har Brauns produkter varit kända för sin hållbarhet, långa livslängd och innovativa funktion. Med sin moderna design och ständiga strävan att utveckla produkter som effektiviserar hushållsarbetet ligger Braun i framkant för utvecklingen av hushållselektronik. Braun är en del av DeLonghi Group. Besök oss på www.braunhousehold.com/en-gb