Restaurang Avalon i Göteborg öppnar dörrarna under Krogveckan

Under Krogveckan går deltagande restauranger ihop och komponerar menyer där varje gäst äter 2 rätter för 200 kr. Förra gången valde hela 83 % av besökarna att prova en ny restaurang. För krogarna innebär det en chans att visa upp sig och sina menyer för nya gäster.

- Krogveckan ger oss en möjlighet att nå ut till nya gäster och vi vill att alla ska ha möjlighet att uppleva Avalon. Vi kommer att servera havskräfta, älg, brässerad oxkind och torsk, säger Sassa Djurovic, Assisterande Restaurangchef på Avalon i Göteborg.

Andra restauranger som medverkar i Göteborg är; Axel Engströms Vingård, Bliss Resto, Brasserie Opera i Göteborg, Chez Amis, Da Vinci, Hos Pelle, Jalla Jalla, Jamesons Pub, La Bouffe, Norda Bar & Grill, Restaurang ETT mat & vin & möten, Restaurang Mediterraneo, Restaurang Söder,Restaurang Vasastan, Restaurang Viktoria, Ristorante La Gondola och Swea Hof.

Bokningen av bord görs via webbsidan http://www.bookatable.com och öppnar den 8:e februari.

Bakom Krogveckan står Bookatable.com, en konsumentsajt för bordsbokning online.

För mer information kontakta Linda Rehn
Head of Marketing- Nordics
linda.rehn@bookatable.com
 +46 709-290296

• göteborg
  • restaurang
  • onlinebokning
  • bookatable.com
  • ristorante la gondola och swea hof.
  • restaurang viktoria
  • restaurang vasastan
  • restaurang söder
  • restaurang mediterraneo
  • restaurang ett mat & vin & möten
  • norda bar & grill
  • la bouffe
  • jamesons pub
  • jalla jalla
  • hos pelle
  • da vinci
  • chez amis
  • brasserie opera i göteborg
  • bliss resto
  • axel engströms vingård
  • avalon
  • krogveckan

Om Bookatable.com

Bookatable.com är Europas största tjänst för restaurangbokningar på webben med tillgång till över 9000 restauranger. Att boka bord via Bookatable.com är gratis och bokningen sker omedelbart. Bordsbokningen nås via webben eller i mobilen, 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan med omedelbar bekräftelse. Bookatable ägs av Livebookings Holdings Ltd som är Europas ledande service för reservationer och marknadsföring för restauranger. Livebookings har valts av över 9 000 restauranger i 23 länder som en pålitlig partner för förmedling av ett växande antal restaurangbesökare, hittills över en miljon per månad.