BOLIST ÖPPNAR NY BUTIK I ARLANDASTAD

BOLIST ÖPPNAR NY BUTIK I ARLANDASTAD

BOLIST Arlandastad, Färg & Interiör Arlandastad AB, är en fristående butik som riktar sig mot både hantverkare och konsumenter. Sortimentet är anpassat mot kunder som vill måla och inreda sitt hem, invändigt som utvändigt.

-          Det känns självklart att vara en del av BOLIST. Vi får vara med på en spännande resa, där det finns en tydlighet i att organisationen arbetar utifrån att förenkla medlemmarnas vardag, vilket syns i den lokalanpassade marknadsföringen och det nu beslutade arbetet med att skapa ett gemensamt varuflöde, säger Jenny Åkerberg, delägare Färg & Interiör Arlandastad AB.

Målet för Färg och Interiör Arlandastad AB är att, genom butikspersonalens erfarenhet och yrkeskunskap, se till att konsumenten alltid får rätt lösning till sitt projekt.

-          Det händer spännande saker inom BOLIST. Detta är tredje nyöppningen på kort tid. Vi är stolta och glada över att våra butiker är engagerade, nyinvesterar och visar framåtanda, säger Tomas Fritzon, VD BOLIST AB.

Mellan den 25:e och den 27:e november invigs butiken med lokala kampanjer och speciella kunderbjudanden som riktar sig mot den nya kundgruppen.

BOLIST AB är en inköpsorganisation som består av över 200 oberoende bygg- och/eller järnhandlare av varierande storlek och inriktning.

e-mail: tomas@bolist.se