Barebells Milkshake

Barebells Fudge Milkshake – Here to stay!

Nu blir Barebells Milkshake, den populära julnyheten med smak av oemotståndlig fudge, en del av ordinarie sortiment.

Barebells välsmakande Fudge Milkshake lanserades som en tidig julklapp i november förra året. Den limiterade nyheten fick snabbt ett varmt mottagande och blir nu därför en del av ordinarie sortiment.

- Vår Barebells Fudge Milkshake är laddad med protein och är perfekt för alla som vill starta året med något riktigt gott men som också tänker på innehållet, säger Hanna Claesson, Marketing Manager på Barebells.

Barebells Fudge Milkshake (330 ml) innehåller 24 g protein per flaska, är laktosfri och utan tillsatt socker. Barebells Milkshake sortiment består sedan tidigare av Strawberry Milkshake, Banana Milkshake, Chocolate Milkshake och Vanilla Milkshake.

Barebells Fudge Milkshake finns till försäljning från och med v.4 i dagligvaruhandeln samt hos www.tyngre.se, www.svensktkosttillskott.se, www.proteinbolaget.se, www.mmsports.se och www.sportkost.se

För mer information, bilder och produktprover kontakta:
Mikael Lindgren, Communications Manager, Barebells
e-mail: mikael.lindgren@barebells.se, tel: +46 768 798 513