Lysande sele: Nu på spåret!

Stort intresse för 4lights lysdiodssele från företag och fack som har personal/medlemmar som jobbar med spårbunden trafik. Då gäller det Worker Rail, en version som anpassats för regler som gäller spårbunden trafik.

Ett fackförbund som organiserar många som arbetar i besvärliga trafikmiljöer inklusive järnväg/tunnelbana är SECO. Enligt en av deras undersökningar är mer än hälften av medlemmarna med sådant arbete oroliga för att drabbas av olyckor. 4light skulle gärna se ett samarbete med facket runt dessa frågor.

Intresset för selen från den spårbundna branschen visades först vid Elmia mässan i oktober. Under våren har selen visats vid järnvägsmässor i London och Paris genom 4lights distributör SafeTrack. Genom det österrikiska företaget Kruch har selarna visats för tyska kunder.

Sista dagen att teckna sig i 4lights nyemission är måndagen 9 maj. Vid intresse maila info@4light.se, eller sök info via FundedByMe, https://www.fundedbyme.com/

• 4light
  • led
  • personlig säkerhet