SHOPPING HOS KAPPAHL MAN

KappAhl lanserer nå smartere shopping i sin herreavdeling, med enda bedre matchet sortiment og mer tydelig plassering i butikk.
  – Vi vil att flere menn skal handle hos KappAhl, så vi spurte dem hvordan de ønsker å shoppe. Svarene vi fikk gjør at vi nå tilpasser sortimentet og herreavdelingen for å gjøre butikken mer handlevennlig for våre mannlige kunder, sier KappAhls Sortiments- og Designdirektør Carina Ladow
.

KappAhl gjennomfører i høst en strategisk satsing for å styrke varemerket i forhold til kundesegmentet Man. I undersøkelser har motekjeden spurt mannen hvordan han vil shoppe.
  – Menn handler ikke så ofte som kvinner, men gjerne mer av gangen og ofte komplette antrekk, sier Carina Ladow. Vårt mål er å gjøre det enklere for mannen å shoppe hos oss.

Herresortimentet er gjennomarbeidet og velmatchet. Gjennom tydelig navigasjon i butikk, bland annet med illustrasjoner og tips & råd om hvordan man matcher plagg, finner han raskt og enkelt det han er ute etter.
  – Vi har designet en moderne garderobe til mannen, med både base- og moteprodukter for preppy-kunden och jeans-kunden, forteller Tina Nicander, Design- og innkjøpssjef KappAhl Man.

I høst vil KappAhl Man også øke andelen økologisk bomull i sortimentet, spesielt innen undertøy og basegensere.

For mer informasjon kontakt:Tina Nicander, Design- og Innkjøpssjef Man, tel +46 704-71 57 54, tina.nicander@kappahl.com
Carina Ladow, Sortiments- & Designdirektør, tel +46 704-71 57 02, carina.ladow@kappahl.com

For selskapsinformasjon og bilder kontakt:Annelie Lindwall Brunsvik, Motepresseansv , +47 930 28 095,

Annelie.lindwall@kappahl.com