Tyrolit APPRASIVE® understøtter arbejdet i skæring, slibning og boring

TYROLIT levere kvalitet, innovative løsninger til skæring og slibning, ikke kun i form af produkter, men også i den digitale verden. Tyrolit APPRASIVE® er et gratis værktøj til tre hovedområder:

• Produkt

• Check Tool Bygge & Anlæg

• Grindometer

Produkt  hjælper kunderne med at finde den bedst egnede TYROLIT produkt til forskellige applikationer og giver også yderligere baggrundsinformation om slibning og skæring.

Check Tool understøtter brugerne direkte i arbejdet på byggepladsen. Den viser, hvordan du bruger Tyrolits værktøjer i de sædvanlige programmer i beton-boring, f.eks boring, væg og wireskæring, gulvskæring og hjælper dig med fejlfinding.

Grindometer beregner automatisk forholdet mellem remskivens diameter og periferihastigheden af metriske samt tommelfinger-baserede systemer.

Tyrolit APPRASIVE® er tilgængelig for alle mobile platforme (App Store, BlackBerry App World, Google Play Store) og kan downloades gratis.

For yderligere information kontakt venligst:

Jessica Persson, Markedsføring, Tyrolit Norden

E-mail: jessica.persson@tyrolit.com, Tlf: 08-544715 34

• apprasive
  • google play store
  • blackberry app world
  • appstore
  • boring
  • skære
  • slibe
  • grindometer
  • produktsøgning